Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч около масленото тяло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има неприятно развитие по темата и не знам дали е свързано с нея.Няма течове и тропане но възникна проблем вероятно с някоя маса.След ремонта колата не може да се форсира и дори на място не стига до прекъсвач.И на газ и на бензин едно и също.Дори след няколко опита за форсиране се губи централното заключване.Сменям акумулатора и централното заработва.После тест за форсиране.Всичко нормално и изведнъж започва отново.Не се форсира добре и проблемите с токовете започват.Докато се сетя да тествам и на бензин си мислех ,че е от газовата .Единственото което е пипано по токовете бе разкачане кабелите на генератора,но бяха изключили акумулатора на колата по време на ремонта.Имах подобен проблем със 164-та след ремонт.Не бяха стегнали една от масите върху смукателния колектор и колата не се форсираше и на високи обороти реагираше по същия начин.
    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

    Comment


    • #17
      Премери напрежението на клемите на акумулатора, докато моторът работи. Възможно е, алтернаторът да не зарежда.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        На по-студена кола/60-70гр./14.6 волта и няма проблеми.Рови асфалта като звяр.Когато колата загрее пада на 13.2V и тогава започват проблемите. Сменихме акумулатора и реле регулатора.Тествахме и на загряла кола ,уж е наред.Докарвам я до прекъсвач.Ако продължи с номерата ще сменя и плочата с идиотите.Явно диодите или регулатора сдават багажа като загреят.
        До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

        Comment


        • #19
          Сигурно ли е, че уредът с който мерите е читав? 14,6 V са малко много а пък 13,2V си е съвсем нормално напрежение при което всичко трябва да работи нормално.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            С два уреда се мери.Единият на акумулаторджията а втория на Стоян Искров.Човекът с това се занимава цял живот.Елкон и ремонт на генератори и стартери. Преди малко бях до колата да взема да си подредя багажника и отново централното не иска да заключи.Сваляне и на двете клеми на акумулатора и отново е в час.Вече ме изнервя.Гледам я по добре от любовница а проблеми бол.Отсранявам и най-малките забележки но все нови и нови.
            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

            Comment


            • #21
              Коя година е произведена колата?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                1999год.CF2 мотор.190 коня.Направи ми впечатление ,че като се опитвам да я заключа има след нормалната светлина индикация и три поредни премигвания. А единствено чувам релето до акумулатора да цъка. нито машинките нито нищо друго по купето.
                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                Comment


                • #23
                  Провери състоянието на връзките в главната разпределителна клема, означена на снимката:



                  Има някъде калпава връзка по трасето. Модулът за централното трябва да работи и при напрежение под 10 V.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Ако е ниско напрежението и акумулатора се изтощи прекалено мотроника трябва да вдигне оборотите на двигателя на празен ход. Поне моята така прави. Вдига оборотите на 1000-1100 някъде. Най-вероятно проблема не е свързан с ремонта, а може от това че е седяла часове с откачен акумулатор.
                    Last edited by Boby; d.m.y г., 16:37.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #25
                      Акумулаторът си имаше ток.И с новия пак ми направи номер централното преди няколко часа.Но ми направи впечатление ,че прави камшик като е на газ и изключа ли от скорост лампата на алтенатора пресветва и колата се опитва да загасне.Много ниски са оборотите защото явно сместа е бедна..Минах на бензин и така карах около час.Нормално се движи и при заключване централното работи.Преполагам ,че при спад на оборотите , нещо се бъркат електронните блокове по колата.Утре ще прочета газовите настройки и ще ги оправя тези неща.Дано се реши проблемът с това.Ако ли не ,ще падне доста ровене.
                      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                      Comment


                      • #26
                        Не е възможно при изправен акумулатор и заради моментно падане на оборотите, напрежението да падне дотолкова, че да почне да се бърка електрониката.
                        Това с газовата е добре да се оправи така или иначе, но не вярвам то да реши проблема с централното и пр.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Откровено и аз не вярвам да ми се размине лесно.

                          ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:42 ----------

                          Дано проблемите да са независими един от друг и просто да са се случили едновремено.То събота и неделя са за това.
                          До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                          Comment


                          • #28
                            Ако пак го направи номера с централното, добре би било в този момент да се премери напрежението на самия модул и да се сравни с това на акумулатора. Ако се открие разлика, следва да се търси и къде точно е лошата ел. връзка.

                            Ако не разполагаш със схеми, мога да постна повече детайли относно това, къде трябва да се направи въпросното измерване.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              След почистване на модула на централното,предпазителя и връзките около модула, за сега централно има.Но преди това направих фина настройка на инжекциона. Незнайно защо бардолинито бе загубило всички фини настройки и имаше един коефициент около 1.21за всички режими на работа на бенз.дюзи.Фините настройки съм ги правил преди около година и от тогава не е влизано в газовия комп за да се правят промени.Не би трябвало и да се загубят .Но поради каквато и причина да е станало, сместа бе бедна във всички режими.
                              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                              Comment

                              Working...
                              X